Nyheder:

I Strøby Skytteforening er det muligt at skyde på egne baner både sommer og vinter.

I sommertiden skydes med pistol på 25 m bane og med gevær på 50 m i Svansbjerg lige udenfor Herfølge og om vinteren foregår skydningen med pistol og gevær på 15 m banen under den gamle gymnastiksal /indskolingshuset.

Du behøver ikke at købe udstyr selv. Skytteforeningen har alt det udstyr som du skal bruge for at komme i gang med at skyde. Våben, høreværn m.m. låner du uden ekstra omkostninger. Det er ikke nødvendigt med nogen speciel form for påklædning.

Konkurrencer, stævner m.m.
Strøby Skytteforening deltager i stævner over hele landet, og på alle tre våbentyper. Du vil også kunne deltage i konkurrencerne, når du skønnes egnet.

Man er opdelt i klasser, så du vil altid komme til at konkurrere med jævnbyrdige modstandere.